به یاد دوران قدیم وقتی که بابام برام میخوندش .بچه ها نظر لطفا


سکوت سکوت... سکوت بس است فریاد میخواهم ان هم دیوانه وار

ای یاسمن ای یاس من ای دونه الماس من
کاشکی میدونستی چیه عشق من و احساس من
شکوفه بهار من اخر انتطار من
تو اومدی که تا ابد بمونی در کنار من
یاسی جون وقتی میاد صدای تو
میپیچه صدای خنده های تو
دل من تو سینه پر پر میزنه
که بیاد بیفته زیر پای تو
یاسی جون قربون اون قدو بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم و قصه هامو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیونتم عاشقتم باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیونتم عاشقتم باید که باشی مال من
ای یاسمن ای یاس من ای دونه الماس من
کاشکی میدونستی چیه عشق من و احساس من
ای یاسمن 1000 ساله میخونمت تو قصه ها
انگار فقط برای من تو رو فرستاده خدا
یاسی جون مثل گله یاس تنت
قربون زلفای مثل خرمنت
یاسی جون حتی حسودی میکنم
به گل لاله روی پیرهنت
یاسی جون قربون اون قد و بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم و غصه هامو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن تویی تو تنها عشق من
دیونتم عاشقتم باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن تویی تو تنها عشق من
ای یاسمن ای یاس من ای دونه الماس من
کاشکی میدونستی چیه عشق منو احساس من
ای یاسمن 1000 ساله میخونمت تو قصه ها
انگار فقط برای من تو رو فرستاده خدا
یاسی جون مثل گله یاس تنت
قربون زلفای مثل خرمنت
یاسی جون حتی حسودی میکنم
به گل لاله روی پیرهنت
یاسی جون قربون اون قد و بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم وغصه ها مو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیونتم عاشقتم باید که باشی مال من



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:05---16 مرداد 1392
هرروزبه یاد لحظه ای می افتم
که اشکهای کهنه ات،
باران لحظه های تنهاییم بود..


نادی
ساعت14:44---16 مرداد 1392
چی دیدی؟باحال بود
پاسخ:چی رو دیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حجت
ساعت14:00---16 مرداد 1392
سلام آجی گلی به به این ترانه حالا پسر پسر هم بزار لذت ببریم
داداج به فدات


lovelyscorpion
ساعت11:31---16 مرداد 1392
وای که چقدر این ترانه را دویت دارم و هرچی تو اهنگام میگردم پیداش نمیکنم

دمت گرم یاسی
عزیز


raha
ساعت11:07---16 مرداد 1392

من مي نويسم و تو نمي خواني؛


اما چون، مخاطب تويي؛


مديونم اگر ننويسم ...!عاچقتم


raha
ساعت11:06---16 مرداد 1392
گفت: کيه ؟


گفتم : همه ي وجودم!!!


گفت: بهت خيانت ميکنه...


گفتم: ميدونم!!!


گفت: اشک تو در مياره...


گفتم : مي دونم!!!


گفت: دلت رو بيقرار و تنهات ميزاره...


گفتم : مي دونم!!!


گفت: پس چرا دوستش داري ؟؟؟؟


گفتم : تنها چيزيه که نمي دونم...!!!


raha
ساعت11:05---16 مرداد 1392

براي من



همين از تو گفتن هاست



زنـــدگـــي ....


mahdie khanoom
ساعت1:05---16 مرداد 1392
هرچه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ،

چه برکتی دارد دوست داشتنت..


حبیب
ساعت1:01---16 مرداد 1392
خداروشکر بالاخره ثبت شدبعداز 2ساعت
خیلی خوشحالم میکنی میای پیشم


حبیب
ساعت1:00---16 مرداد 1392
سلام چندینبار اومدم اما مشکل داره.......
مرسی از تعریفت


شمیم عشق
ساعت23:14---15 مرداد 1392
خیلی ناز وعالی بوووووووووووووووووووووود
پاسخ:|آجی بی وفا نیای دیده:(


pooya
ساعت21:10---15 مرداد 1392
ممنون!

pooya
ساعت21:09---15 مرداد 1392
کفش هایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند!
من کودکانه بیقرار دیدنت میشوم
بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد شد…


hedye
ساعت19:45---15 مرداد 1392
باران همیشه میبارد
اما...
مردم ستاره را بیشتر دوس دارند!!
نامردی است....
آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 15 مرداد 1392 17:48 |- یاسی -|

ϰ-†нêmê§